Κι ενώ η διαμάχη Κράτους – Εκκλησίας καλά κρατεί για το μάθημα των Θρησκευτικών, με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο να ζητά απευθείας κατεπείγουσα συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Φίλης ανοίγει και νέο μέτωπο, αυτή τη φορά αναφορικά με το μάθημα της Ιστορίας. Το θέμα έχει εγείρει ήδη σφοδρότατες αντιδράσεις στους κόλπους των εκπαιδευτικών, με την Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων να «κατακεραυνώνει» τον υπουργό Παιδείας για τις εντολές του και να κάνει λόγο για «νέα, ολέθρια και αυθαίρετη απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την ύλη της Ιστορίας κάποια κεφάλαια». Συγκεκριμένα, βάσει της συγκεκριμένης εγκυκλίου το υπουργείο δεν θέλει να διδάσκονται κεφάλαια όπως: Ο Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, Η σημασία των Περσικών Πολέμων, Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ο Φίλιππος Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου. Την ώρα που τα Σκόπια καπηλεύονται την ελληνική ιστορία σηκώνοντας αγάλματα του Μακεδόνα στρατηλάτη, στην Ελλάδα μια ανιστόρητη και επικίνδυνη κυβέρνηση απαγορεύει τη διδασκαλία του. Λίγες προσωπικότητες άλλαξαν την ιστορία όσο αυτός. Ο Μέγας Αλέξανδρος εξάπλωσε τον ελληνικό πολιτισμό παντού στον τότε γνωστό κόσμο και δημιούργησε ελληνικές εστίες σε όλη την γνωστή οικουμένη. Η συμβολή του στην στρατιωτική τέχνη είναι άφθαστη και δικαίως θεωρείται ο μέγιστος των στρατηγών. Αυτή λοιπόν την τεράστια προσωπικότητα της Ελλάδος, αυτό το μοναδικό μυαλό θέλει ο κ. Φίλης να αποσύρει από τη διδασκαλία των Ελλήνων.
Γιατί; Ποιος ο λόγος; Γιατί κάποιοι μυρμηγκολέοντες ξεπουλούν την ελληνική ιστορία με τόσο ξεδιάντροπο τρόπο; Οι «φονιάδες» του Ελληνισμού έχουν όνομα και επιτέλους πρέπει να μιλήσουμε.
Διαβάστε την ανακοίνωση της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων:
Α. Με τις αποφάσεις αυτές του υπουργείου, το σχολείο παρέχει στους μαθητές ελλιπή γνώση του ελληνικού πολιτισμού στη συνέχεια και στην διαχρονία του. Αποσιωπάται έτσι η ουσία του ελληνικού πολιτισμού, η εξάπλωσή του σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο, η ενότητά του, όπως την επέτυχε ο Φίλιππος Β', ο βασιλιάς της Μακεδονίας, η οικουμενική διάσταση και σημασία του μέσω του εκπολιτιστικού έργου του Μ. Αλεξάνδρου.
Β. Η κατάργηση μάλιστα της εξέτασης των συνοπτικώς διδασκομένων αυτών κεφαλαίων της Ιστορίας, όπως συνέβη και με τα Αρχαία Ελληνικά, κατ’ ουσίαν οδηγεί στην πλήρη άγνοια από τους μαθητές των θεμελιωδών αυτών σελίδων της ιστορίας και του πολιτισμού μας και συρρικνώνει δραματικά την ανθρωπιστική παιδεία και την μόρφωση των νέων μας.
Το υπουργείο Παιδείας της χώρας μας επιδίδεται μεθοδικά και συστηματικά στην συρρίκνωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των ανθρωπιστικών μαθημάτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν του φάνηκε αρκετή, φαίνεται, η μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ούτε η κατάργηση του Επιταφίου του Περικλέους στη Γ’ τάξη Λυκείου, ούτε η κατάργηση της εξετάσεως των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο.
Με νέα, ολέθρια απόφασή του συνεχίζει την εκθεμελίωση των βασικών πυλώνων του πολιτισμού μας στην Ελληνική Εκπαίδευση. Η Ε.Ε.Φ. καλεί το υπουργείο Παιδείας «να αναθεωρήσει τις ολέθριες αυτές αποφάσεις του και να δείξει γνήσια και ουσιαστική φροντίδα για την ολόπλευρη καλλιέργεια και μόρφωση της ελληνικής νεολαίας».
ΠΗΓΗ : www.newsbomb.gr