Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Το αεροδρόμιο της Αθήνας παρουσιάζει τη νέα εικόνα του! Με έμφαση στη λειτουργικότητα, την εξυπηρέτηση, το μοντέρνο σχεδιασμό και τη σύνθεση ελληνικών κλασσικών και σύγχρονων στοιχείων, οι περιοχές εκτός Σένγκεν (9.000 τ.μ.) και εντός Σένγκεν (15.000 τ.μ.) άλλαξαν, με την ολοκλήρωση ενός έργου συνολικής αναβάθμισης της εμπειρίας του ταξιδιώτη στο αεροδρόμιο.

 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το έργο σχεδιάστηκε «παρακολουθώντας» τις σύγχρονες ανάγκες της ταξιδιωτικής διαδικασίας και εμπειρίας και προσφέρει στους επιβάτες ανανεωμένους χώρους, άνεση, και περισσότερες επιλογές.

Αναβαθμισμένο σημείο ελέγχου καρτών επιβίβασης

Κεντρικός Έλεγχος Ασφαλείας

Η πρώτη σημαντική αλλαγή αφορά στη δημιουργία 2 κεντρικών σημείων ελέγχου ασφαλείας στις εισόδους των περιοχών εκτός Σένγκεν (διαβατήρια-ασφάλεια) και εντός Σένγκεν (κάρτες επιβίβασης-ασφάλεια).

Σε σχέση με τον αποκεντρωμένο έλεγχο που ίσχυε πριν από το έργο, η νέα διαρρύθμιση διαχωρίζει πλήρως τη λειτουργική δραστηριότητα από την αναψυχή στο αεροδρόμιο. Επιτρέποντας στους επιβάτες να «αφήνουν πίσω τους» εξαρχής τη διαδικασία του κεντρικού ελέγχου, τους δίνει πλέον την άνεση να περιηγηθούν στις νέες, αναβαθμισμένες διαδρομές και χώρους των εντός και εκτός Σένγκεν περιοχών, χωρίς πίεση χρόνου. Με το νέο κεντρικό σύστημα, η απόδοση των σημείων ελέγχου έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την προηγούμενη υποδομή, ενώ, παράλληλα, σημαντική είναι και η βελτίωση της διαδικασίας μετεπιβίβασης, καθώς οι transfer επιβάτες φθάνουν στην πύλη αναχώρησής τους 10 λεπτά ταχύτερα.

Μετά τον έλεγχο: «Αγορά-Στοά/Δρόμος-Πλατεία»

Αφού ελεγχθούν κεντρικά, οι επιβάτες -και στις 2 περιοχές- εισέρχονται στους αναβαθμισμένους χώρους, που, με ανανεωμένη αισθητική και μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ανταποκρίνονται στις σύγχρονες τάσεις και προσδοκίες των Ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών. Με νέα ταυτότητα, περισσότερες ελληνικές αναφορές και στόχο μια ξεχωριστή και άνετη εμπειρία, έξυπνα σχεδιασμένες διαδρομές υποδέχονται το κοινό σε ένα περιβάλλον που προσκαλεί για γνωριμία και εξερεύνηση.

Ακόμη, με έμπνευση από την κλασσική Ελλάδα, στην περιοχή εκτός Σένγκεν δημιουργήθηκαν 3 διακριτές εμπορικές ζώνες, σε μια διαδρομή που ξεκινά από την «Αγορά», θυμίζει εμπορικά καταστήματα της Αθήνας καθώς διασχίζει την ενδιάμεση «Στοά» και, στο τέλος της «βόλτας στην πόλη», ολοκληρώνεται στην «Πλατεία» (κομβικό σημείο για τις πύλες αναχώρησης), που συνδυάζει αγορές, φαγητό και αίσθηση χαλάρωσης πριν από την πτήση.

Περιοχή Εντός Σένγκεν: Αγορά-Δρόμος-Πλατεία

Αντίστοιχα, η περιοχή εντός Σένγκεν, η οποία μόλις ολοκληρώθηκε, χαρακτηρίζεται από μια ενδιαφέρουσα εναλλαγή ελκυστικών προτάσεων, εικόνων και εμπειριών. Παραπέμποντας σε μια «βόλτα στη σύγχρονη πόλη», οι επιβάτες ξεκινούν από την «Αγορά», διασχίζουν τον πολυσύχναστο «Δρόμο», περιηγούνται στην «Ελληνική Γειτονιά» για να καταλήξουν στην «Πλατεία», όπου έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν την γαστρονομική ποικιλία με έμφαση στις ελληνικές γεύσεις, απολαμβάνοντας και δίνοντας ξεχωριστό χρώμα στο χρόνο παραμονής τους.

ΠΗΓΗ: www.cnn.gr