Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Τα προϊόντα «Eridanous», όπως μουσακάς, γιαούρτι, φέτα και φυστίκια πωλούνται στα καταστήματα Lidl ευρωπαϊκών χωρών (όπως για παράδειγμα το Βέλγιο), με την στάμπα «Αυθεντικό ελληνικό προϊόν».

Οι συσκευασίες αυτών των προϊόντων απεικονίζουν ένα κλασσικό ελληνικό τοπίο της Σαντορίνης με επίκεντρο μια Ορθόδοξη εκκλησία. Όμως μια μικρή λεπτομέρεια έκανε έναν καταναλωτή να αγανακτήσει.

Από την φωτογραφία στις συσκευασίες, οι σταυροί στην κορυφή των εκκλησιών και των καμπαναριών έχουν σβηστεί! «Είμαι εξοργισμένος από τα καταστήματα Lidl που πουλούν ελληνικά προϊόντα και σβήνουν από τις φωτογραφίες μέρος της κουλτούρας και του τοπίου του τόπου», έστειλε σε μήνυμα ο καταναλωτής στην ιστοσελίδα RTL.

Η ιστοσελίδα επικοινώνησε με έναν εκπρόσωπο της εταιρίας και τον ρώτησε για τον λόγο που συνέβη κάτι τέτοιο. «Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα ώστε να μην αποκλείσουμε οποιανδήποτε θρησκευτική πίστη» απάντησε το στέλεχος των γερμανικών σουπερ μάρκετ. «Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την διαφορετικότητα και αυτό εξηγεί και την σχεδίαση της συσκευασίας του συγκεκριμένου προϊόντος», πρόσθεσε. Κάποιος βέβαια θα σκεφτεί γιατί οι σχεδιαστές δεν επέλεξαν ένα τοπίο χωρίς κανένα θρησκευτικό σύμβολο;

Μετά την δημοσίευση της είδησης, η εταιρία απολογήθηκε. «Δεν είχαμε πρόθεση να σοκάρουμε κανέναν, απλώς αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα στις συσκευασίες μας, με σκοπό να διατηρήσουμε μια ουδετερότητα προς όλες τις θρησκείες. Αν αυτό έγινε διαφορετικά αντιληπτό, ζητάμε συγνώμη από εκείνους που εξοργίστηκαν και σοκαρίστηκαν από την φωτογραφία».

ΠΗΓΗ: www.e-daily.gr