Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Nέες διατάξεις, νέες ανατροπές, νέα βάρη στα αυτοκίνητα με το πολυνομοσχέδιο να περιλαμβάνει και αλλαγές στον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης.


Πώς μεταφράζεται αυτό στην πράξη: Οι νέες διατάξεις προβλέπουν τον υπολογισμό τους για τα καινούργια αυτοκίνητα με βάση τη φορολογητέα αξία σε σχέση με τον κυλινδρισμό του κινητήρα.

Από την 1η Ιουνίου ο χάρτης της αγοράς αυτοκινήτου αλλάζει αφού τα τέλη ταξινόμησης θα επιβαρύνουν περαιτέρω το «πακέτο».
Αναλυτικότερα σε περίπου δυο εβδομάδες τα τέλη ταξινόμησης θα προσδιορίζονται με συντελεστές:
4% επί της λιανικής τιμής προ φόρων για Ι.Χ αξίας έως 14.000 ευρώ
8% για Ι.Χ με λιανική τιμή προ φόρων μεταξύ 14.001 και 17.000 ευρώ
16% επί της λιανικής τιμής για αυτοκίνητα με τιμή από 17.001 έως και 20.000 ευρώ
24% της λιανικής τιμής για αυτοκίνητα αξίας από 20.001 έως και 25.000 ευρώ και
32% για αυτοκίνητα των οποίων η λιανική τιμή προ φόρων υπερβαίνει τα 25.000 ευρώ.
Οσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα προβλέπεται έως 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο έκπτωση στα τέλη ταξινόμησης 5%


Και οι επιβαρύνσεις διαμορφώνονται:
10% για εκπομπές ρύπων από 121 έως και 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο
20% για εκπομπές ρύπων από 141 έως και 160 γραμμάρια
30% στη ζώνη των 161-180 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο
40% για εκπομπές ρύπων από 181έως και 200 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και
60% για εκπομπές ρύπων από 201 έως και 250 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Προσαύξηση κατά 200% για τα Ι.Χ που εκπέμπουν περισσότερα από 251 γραμμάρια CO2.

ΠΗΓΗ : newsbomb.gr