Πολλά τα ωραία που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ωστόσο τίποτα δεν αρέσει περισσότερο σε ένα φίλο της αυτοκίνησης, από τα γρήγορα μοντέλα!
Δείτε επίσης....
Από αυτά, χορτάσαμε και οι εταιρείες που βρέθηκαν στη γερμανική πόλη εκπροσωπήθηκαν επάξια.
Μικρομεσαία καθημερινά χάτσμπακ με περίπου 300 άλογα, οικογενειακά με μπόλικες εκατοντάδες ίππους, supercars που εντυπωσιάζουν και hypercars με τετραψήφιες τιμές ισχύος! Από όλα είχε ο μπαχτσές και σίγουρα, κανείς δεν μένει ασυγκίνητος. Να σημειώσουμε ότι συγκεντρώσαμε τα νέα μοντέλα ή τις ανανεωμένες εκδοχές τους, όχι πρόσθετες εκδόσεις που απλά μπήκαν στην γκάμα. Πάμε να τα δούμε!
Audi RS4 Avant
Ένα station wagon 450 ίππων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα είναι το αυτοκίνητο που βλέπουν στα όνειρά τους πολλοί οικογενειάρχες. Χώροι για πέντε, αποσκευές για ακόμη περισσότερους και κατανάλωση δίλιτρου δεκαετίας, με 8,8 λίτρα ανά 100 χλμ σε μικτό κύκλο!
BMW M5
Με 600 ίππους και 750 Nm ροπής από τον twin turbo V8 των 4.4 λίτρων, η νέα γενιά της BMW M5 θα κάνει πολλούς «έχοντες» οικογενειάρχες να αλλάξουν αυτοκίνητο και όχι άδικα. Χάρη στο λογικό της βάρος (1.855 kg) επιταχύνει σαν supercar (0-100 χλμ./ώρα σε 3,4'') και για πρώτη φορά είναι τετρακίνητη, παρέχοντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.
Ferrari Portofino
Ο πιο προσιτός τρόπος για να αποκτήσει μια καινούργια Ferrari είναι πλέον η Portofino, που αφήνει πίσω της την California T. Με... συγκλονιστική εμφάνιση από όλες τις πλευρές και έναν twin turbo V8 των 3.9 λίτρων, είναι ένα γνήσιο δημιούργημα του Maranello. Οι 600 ίπποι του προσφέρουν 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5'' και τελική ταχύτητα στα 320 χλμ./ώρα.
Ford Mustang
Η πρώτη Mustang που ήρθε επίσημα στην Ευρώπη δέχθηκε ένα facelift... μέσης ηλικίας, για να γίνει ακόμη πιο ελκυστική. Πλέον, το ατμοσφαιρικό σύνολο των 5.0 λίτρων αποδίδει 450 ίππους χάρη σε μια σειρά αλλαγών που έγιναν στον V8 και ο μικρότερος τετρακύλινδρος των 2.3 λίτρων (EcoBoost) «έπεσε» στα 290 άλογα. Ένα αυτόματο κιβώτιο με δέκα σχέσεις μπορεί να συνδυαστεί και με τους δύο κινητήρες.
Hyundai i30 N
Το i30 N θα εκπροσωπήσει τη Hyundai στη δύσκολη κατηγορία των γρήγορων μικρομεσαίων. Το νέο μοντέλο της μάρκας «φοράει» τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων και διατίθεται με 250 ή 275 ίππους. Το ισχυρότερο θέλει 6,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και σε κάθε περίπτωση, η τελική είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Mercedes-AMG Project One
Ίσως, το αυτοκίνητο που τράβηξε περισσότερο την προσοχή στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το hypercar είναι, στην ουσία, ένα μονοθέσιο της F1 με μικρές αλλαγές για να κυκλοφορεί στους δρόμους! Απόδειξη ο κινητήρας του, ο 1.6 V6 τούρμπο, που σε συνδυασμό με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες έχει μέγιστη ισχύ άνω των 1.000 ίππων! Τεχνολογικό επίτευγμα, από όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις. Μέχρι και ο Χάμιλτον έμεινε άναυδος!
Mercedes-AMG S63/S65
Η πολυτέλεια και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής παντρεύεται τις εξαιρετικές επιδόσεις και την τεχνολογία, για να δημιουργηθεί η νέα S-Class Coupe/Cabriolet στις AMG εκδόσεις της. Στην S63 συναντάμε έναν V8 των 4.0 λίτρων κάτω από το καπό, με δύο τούρμπο και 612 ίππους. Το αποτέλεσμα είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα!
Porsche 911 GT2 RS
«Γκάζια» χωρίς μια Porsche στη λίστα, απλώς δεν υφίστανται. Το νέο δημιούργημα των Γερμανών έρχεται αγριεμένο με 700 άλογα από τον twin turbo εξακύλινδρο boxer των 3.8 λίτρων. Με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική στα 340 χλμ./ώρα ήταν ένα από τα γρηγορότερα μοντέλα της έκθεσης. Να σημειώσουμε ότι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και όχι στους τέσσερις, όπως συμβαίνει στην 911 Turbo S που είναι και η βάση του μοντέλου.
Renault Megane RS
Οι Γάλλοι έβαλαν όλη τους την τέχνη και έφτιαξαν την καινούργια γενιά του Megane RS. Ο τούρμπο 1.800άρης των 280 ίππων λέει τη μισή αλήθεια, αφού η υπόλοιπη μισή κρύβεται στο στήσιμο. Η τετραδιεύθυνση 4Control είναι ένα δείγμα αυτού, ενώ προσφέρεται ως «απλό» Sport και ως πιο «ειδικό» Cup. Περιμένουμε και το Trophy, με 300 άλογα και ακόμη περισσότερα «καλούδια» από τη RenaultSport!
ΠΗΓΗ: www.gazzetta.gr