Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Οι άντρες είναι από τον Άρη και οι γυναίκες από την Αφροδίτη και όπως όλα δείχνουν δεν θα τα βρούμε ποτέ!

Για να επισημάνουμε το χάσμα μεταξύ των δύο φύλων σας παρουσιάζουμε δεκατέσσερα γυναικεία ερωτηματικά για την αντρική συμπεριφορά που δεν θα μπορέσουμε ποτέ να καταλάβουμε!

Γιατί πιστεύουν ότι μπορούν να φορούν το ίδιο ζευγάρι κάλτσες για περισσότερες από μία μέρα.
Γιατί ανυπομονούν να βγουν τα ρούχα τους από το πλυντήριο αφού έτσι κι αλλιώς μετά βρεγμένα θα είναι και δεν θα μπορούν να τα φορέσουν.
Γιατί επιμένουν να κρατούν ένα κουτί με καλώδια τα οποία ποτέ δεν χρησιμοποιούν.
Πώς μπορούν να θυμούνται την ιστορία της ομάδας τους με κάθε λεπτομέρεια και ξεχνούν να αντικαταστήσουν μια σακούλα στο καλαθάκι του μπάνιου κάθε φορά που πετάνε τα σκουπίδια.
Πώς μπορούν να είναι σε θέση να πλένουν το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά τους με ένα κοινό σαπούνι και να φαίνονται φρέσκοι ενώ εμείς να πρέπει να χρησιμοποιούμε διαφορετικό σαμπουάν, conditioner και αφρόλουτρο!
Η αδυναμία τους στο multitasking! Μα που είναι το δύσκολο;
Γιατί το μπάνιο είναι η προτιμώμενη θέση για ανάγνωση. Ο καναπές δεν είναι πιο άνετο μέρος;
Γιατί νομίζουν ότι το κοστούμι με το οποίο παντρεύτηκαν πριν από 20+ χρόνια, εξακολουθεί να είναι μια  επιλογή;
Γιατί δεν καταλαβαίνουν ότι χρειάζονται περισσότερα από δύο ζευγάρια παπούτσια;
Γιατί μας ρωτάνε αν αυτό που φοράμε είναι καινούργιο ενώ το μόνο που κάναμε ήταν να κόψουμε και να βάψουμε τα μαλλιά μας;
Πώς γίνεται να ξέρουν όλες τις μάρκες και τα μοντέλα αυτοκινήτων. Ιδιαίτερα των πολυτελή αυτοκινήτων.
Γιατί πρέπει πάντα να ακούνε τους ποδοσφαιρικούς αγώνες και τον καιρό με την φωνή της τηλεόρασης στη διαπασών;
Γιατί δείχνουν τόση μεγάλη προθυμία να πάρουν την απόδειξη από ένα εστιατόριο τη στιγμή που έχουν τελειώσει πλέον το γεύμα τους και έτσι κι αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν;
Γιατί δεν μπορούν να κρατήσουν τακτοποιημένο έναν νεροχύτη και ένα μπάνιο για περισσότερο από μία μέρα. Υπάρχει πάντα μια λιμνοθάλασσα στο μπάνιο, η οδοντόκρεμα ποτέ δεν έχει το καπάκι της και όλα τα προϊόντα styling τους είναι αγορασμένα από το 1999.

Πηγή:newsbeast.gr

Περισσότερα...