Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης


Ένα απίστευτο περιστατικό  το οποίο , σύμφωνα με το ρεπορταζ δεν είναι το μοναδικό, συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας 26 Φεβρουαρίου  στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου .

Ένα περιστατικό το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναγράφει στην ιστοσελίδα της  για την σχέση της με τους πολίτες , τις τοπικές κοινωνίες και το επιβατικό κοινό .

<<  Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. βασική προτεραιότητα είναι η άψογη σχέση της με το επιβατικό κοινό και η θωράκισή της με αξίες, όπως ο σεβασμός, η αμοιβαία εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία.....>>  προσπαθεί να μας πείσει η εταιρεία .
<< Τσακίσου απο εδώ .....δεν σου απαντώ στην ερώτηση σου .....ποιος νομίζεις ότι είσαι κ.τ.λ. >> μερικές από τις απαντήσεις  με όλα τα ντεσιμπελ που διέθετε ενός σταθμάρχη στο σταθμό Λιανοκλαδίου σε ένα πολίτη που ρωτούσε  τι ώρα έχει τρένο .
Αυτές είναι οι αξίες και ο σεβασμός που επικαλείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Απόγευμα Δευτέρας και ο φωτογράφος και  τεχνικός συνεργάτης του radiomemory.gr Γιώργος Μπιστιόλας αποφασίζει να φωτογραφίσει το σταθμό Λιανοκλαδίου ο οποίος έχει μετατραπεί σε έναν σύγχρονο σταθμό με ποιοτικές υπηρεσίες . Σύμφωνα με τα όσα δηλώνει:

Φθάνοντας στο σταθμό  έκανε την πιο<< δύσκολη >> ερώτηση στον σταθμάρχη που εμφανίστηκε μπροστά του.
Τι ωρα έχει τρένο .
Η απάντηση αφοπλιστική .
<< Εσύ δεν είσαι απο εδώ? Δεν ξέρεις τι ώρα έχει τρένο ? >>
Η απάντηση συνεχίστηκε στο ίδιο <<ευγενικό και γεμάτο σεβασμό >> ύφος
Και ξαφνικά εμφανίζεται ο υπάλληλος σεκιούριτι ο οποίος τόλμησε να απαντήσει στον πολίτη τι ώρα έχει τρένο .
Αμέσως ο σταθμάρχης απευθυνόμενος στον σεκιούριτι  τον επίπληξε  γιατί τόλμησε να ενημερώσει  τον πολίτη δηλώνοντας << ποιος σου είπε να απαντήσεις ? >>

<<....Το προφίλ της εταιρείας συνδέεται άρρηκτα με τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της και το εξειδικευμένο προσωπικό της, εκπαιδευμένο να προωθεί και να βελτιώνει τις παροχές μας προς όλους εσάς.....>> διαβάζουμε σε άλλο σημείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ...παθαίνουμε ένα μπέρδεμα με την υλοποίηση όλων αυτών στην συμπεριφορά του σταθμάρχη .

Ο Φωτογράφος  ξεκινά να φωτογραφίζει σε μία άκρη  τον νέο σταθμό όταν ξαφνικά γίνεται << η έκρηξη >>.
Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης αρχίζει με όλα τα ντεσιμπελ που διαθέτει , να φωνάζει σε υβριστικό ύφος αλλά σε << άπταιστα γαλλικά >> στον φωτογράφο να τσακιστεί να φύγει και παρέθετε όλες τις αξίες που διέθετε για την επικοινωνία του με τους πολίτες .
Υπάλληλος του γραφείου  πετάχθηκε απο τις φωνές και ως υπάλληλος απο<< άλλο πλανήτη >> προσπαθούσε να απολογηθεί για την συμπεριφορά του συναδέλφου του ενημερώνοντας  τον φωτογράφο πως πρόκειται για τον σταθμάρχη κ.Μ. ο οποίος είναι απο τους παλαιότερους εργαζόμενους  στον σιδηρόδρομο .

<< Το άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας είναι προσανατολισμένο στην εξυπηρέτηση του πελάτη, ιδιώτη ή εταιρικού....>> συνεχίζουμε  να διαβάζουμε στην εταιρεία και αναρωτιόμαστε  << ο εκσυγχρονισμός είναι μόνο στις σιδηροδρομικές γραμμές και στα υπόστεγα ενός σταθμού ?
Ο ρόλος της εταιρείας στις τοπικές κοινωνίες ποιος είναι ?
Υλοποιείται μέσα απο φωνές, ύβρεις και εξευτελισμούς  των πολιτών ?