Ύβρεις και φωνές από υπάλληλο στο Σ.Σ.Λιανοκλαδίου
Ένα απίστευτο περιστατικό το οποίο , σύμφωνα με το ρεπορταζ δεν είναι το μοναδικό, συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας 26 Φεβρουαρίου στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου .
Ένα περιστατικό το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναγράφει στην ιστοσελίδα της για την σχέση της με τους πολίτες , τις τοπικές κοινωνίες και το επιβατικό κοινό .
<< Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. βασική προτεραιότητα είναι η άψογη σχέση της με το επιβατικό κοινό και η θωράκισή της με αξίες, όπως ο σεβασμός, η αμοιβαία εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία.....>> προσπαθεί να μας πείσει η εταιρεία .
<< Τσακίσου απο εδώ .....δεν σου απαντώ στην ερώτηση σου .....ποιος νομίζεις ότι είσαι κ.τ.λ. >> μερικές από τις απαντήσεις με όλα τα ντεσιμπελ που διέθετε ενός σταθμάρχη στο σταθμό Λιανοκλαδίου σε ένα πολίτη που ρωτούσε τι ώρα έχει τρένο .
Αυτές είναι οι αξίες και ο σεβασμός που επικαλείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Απόγευμα Δευτέρας και ο φωτογράφος και τεχνικός συνεργάτης του radiomemory.gr Γιώργος Μπιστιόλας αποφασίζει να φωτογραφίσει το σταθμό Λιανοκλαδίου ο οποίος έχει μετατραπεί σε έναν σύγχρονο σταθμό με ποιοτικές υπηρεσίες . Σύμφωνα με τα όσα δηλώνει:
Φθάνοντας στο σταθμό έκανε την πιο<< δύσκολη >> ερώτηση στον σταθμάρχη που εμφανίστηκε μπροστά του.
Τι ωρα έχει τρένο .
Η απάντηση αφοπλιστική .
<< Εσύ δεν είσαι απο εδώ? Δεν ξέρεις τι ώρα έχει τρένο ? >>
Η απάντηση συνεχίστηκε στο ίδιο <<ευγενικό και γεμάτο σεβασμό >> ύφος
Και ξαφνικά εμφανίζεται ο υπάλληλος σεκιούριτι ο οποίος τόλμησε να απαντήσει στον πολίτη τι ώρα έχει τρένο .
Αμέσως ο σταθμάρχης απευθυνόμενος στον σεκιούριτι τον επίπληξε γιατί τόλμησε να ενημερώσει τον πολίτη δηλώνοντας << ποιος σου είπε να απαντήσεις ? >>
<<....Το προφίλ της εταιρείας συνδέεται άρρηκτα με τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της και το εξειδικευμένο προσωπικό της, εκπαιδευμένο να προωθεί και να βελτιώνει τις παροχές μας προς όλους εσάς.....>> διαβάζουμε σε άλλο σημείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ...παθαίνουμε ένα μπέρδεμα με την υλοποίηση όλων αυτών στην συμπεριφορά του σταθμάρχη .
Ο Φωτογράφος ξεκινά να φωτογραφίζει σε μία άκρη τον νέο σταθμό όταν ξαφνικά γίνεται << η έκρηξη >>.
Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης αρχίζει με όλα τα ντεσιμπελ που διαθέτει , να φωνάζει σε υβριστικό ύφος αλλά σε << άπταιστα γαλλικά >> στον φωτογράφο να τσακιστεί να φύγει και παρέθετε όλες τις αξίες που διέθετε για την επικοινωνία του με τους πολίτες .
Υπάλληλος του γραφείου πετάχθηκε απο τις φωνές και ως υπάλληλος απο<< άλλο πλανήτη >> προσπαθούσε να απολογηθεί για την συμπεριφορά του συναδέλφου του ενημερώνοντας τον φωτογράφο πως πρόκειται για τον σταθμάρχη κ.Μ. ο οποίος είναι απο τους παλαιότερους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο .
<< Το άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας είναι προσανατολισμένο στην εξυπηρέτηση του πελάτη, ιδιώτη ή εταιρικού....>> συνεχίζουμε να διαβάζουμε στην εταιρεία και αναρωτιόμαστε << ο εκσυγχρονισμός είναι μόνο στις σιδηροδρομικές γραμμές και στα υπόστεγα ενός σταθμού ?
Ο ρόλος της εταιρείας στις τοπικές κοινωνίες ποιος είναι ?
Υλοποιείται μέσα απο φωνές, ύβρεις και εξευτελισμούς των πολιτών ?