Απονομή βραβείων στα πλαίσια του 6ου Περιφερειακού Μαθητικού Διαγωνισμού
Τα Επιμελητήρια της Στερεάς Ελλάδας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Οργανισμό Πολιτιστικής Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων, το Σύνδεσμο Βιομηχανιών Στερεάς και με την υποστήριξη της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης συνδιοργάνωσαν με ιδιαίτερη επιτυχία τον 6o Περιφερειακό Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία.
Δείτε επίσης....
Από το 2011 μέχρι σήμερα πάνω από 400 μαθητές συμμετείχαν με εργασίες, αρκετοί από αυτούς διακρίθηκαν, βραβεύτηκαν και έλαβαν αναγνώριση για τον κόπο τους.
Φέτος είναι η 6η χρονιά και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που τα παιδιά συμμετέχουν κάθε χρόνο με έξυπνες ιδέες και επιχειρηματικά σχέδια με φαντασία.
Βάλαμε τα παιδιά μας να συνεργαστούν και να μας παρουσιάσουν τις ευρηματικές τους ιδέες.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την περίοδο 2018 – 2019, 31 επιχειρηματικά σχέδια από όλη τη Στερεά κατατέθηκαν από τους μαθητές των Λυκείων και της Γ' Γυμνασίου.
Με σκοπό να επιβραβεύσουν τους μαθητές που συμμετείχαν στη διαδικασία, διοργανώνεται εκδήλωση απονομής των βραβείων την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 στις 17:30, στο αμφιθέατρο του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας.
Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο διεθνούς κύρους brand strategist Peter Economides, ο οποίος θα τιμήσει με την παρουσία του την εκδήλωση.
Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό.
Λίγα λόγια για τον ομιλητή:
Ο «Έλληνας του Steve Jobs» όπως τον αποκαλεί συχνά ο τύπος τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό γεννήθηκε στη Νότια Αφρική. Αρνούμενος να ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα του που είχε στήσει μια μικρή αυτοκρατορία στο Γιοχάνεσμπουργκ κατασκευάζοντας βαριά βιομηχανικά μηχανήματα, αναζήτησε την τύχη του στον μαγικό κόσμο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Σε νεαρή ακόμη ηλικία εργάστηκε στο τμήμα marketing της Pepsi και ακολούθως μπήκε στη διαφήμιση ξεκινώντας από τη McCann Erickson, όπου έμεινε 25 χρόνια ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο, με πρώτο σταθμό της πορείας του τα γραφεία της στο Χονγκ Κονγκ, ενώ ακολούθησαν η Νέα Υόρκη και το Μεξικό. Μία από τις κορυφαίες στιγμές του Πίτερ Οικονομίδη ήταν στη Νέα Υόρκη όταν του ανατέθηκε ο παγκόσμιος διαφημιστικός λογαριασμός της Coca-Cola, ύψους τότε 1,8 δισ. δολαρίων, ως διευθυντής Client Service σε όλο τον κόσμο. Σημαντικός επίσης σταθμός στην πολύχρονη καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Στιβ Τζομπς, ως επικεφαλής της ομάδας που εμπνεύστηκε την καμπάνια με τίτλο «Apple: Τhink Different», η οποία έγινε συνώνυμη ενός παγκόσμιου τρόπου σκέψης.
Γύρισε στην Ελλάδα για να μείνει το 1999. O Έλληνας γκουρού του marketing έχει εργαστεί σε μερικά από τα κορυφαία brands παγκοσμίως, όπως η Absolut, η Apple, η Beiersdorf, η Chivas Regal, η Citibank, η Coca-Cola, η Gillette, η L'Oréal, η Nestlé, η Sony και η Unilever. Έχει βραβευθεί από το Ελληνικό Συμβούλιο της Αμερικής καθώς το έργο του αναγνωρίστηκε από το Κογκρέσο των ΗΠΑ. Στις αρχές του 2018, η Διεθνής Ένωση Propeller Club των Ηνωμένων Πολιτειών τον τίμησε με το βραβείο αριστείας των βουλευτών.